Inzerce

Inzertní plochy na webu Rádio Universum a jejich technické parametry.

Reklama přes celý web

Reklamní blok zobrazený přes celý web v desktopové verzi webu.

Základní parametry:

  • Doporučená velikost reklamy 2000 x 1400 pixelů. Případně může být i větší.
  • V horní části nad hlavičkou se zobrazí 250 pixelů.
  • Šířka webu je 1200 pixelů, pod touto plochou (mimo 250 pixelů na výšku) se reklama nezobrazí.
  • Doporučený formát je optimalizovaný JPG.
  • Cílový odkaz může být jakýkoli a otevírá se do nového okna.

Reklama v hlavičce

Široký reklamní blok zobrazený nad hlavičkou webu. Blok se zobrazí pouze v desktopové verzi webu.

Základní parametry:

  • Velikost reklamy je 1200 x 130 pixelů. Na výšku může být o něco nižší nebo vyšší.
  • Doporučený formát je optimalizovaný JPG nebo PNG (pro jednodušší grafické reklamy). Dále může jít o animovaný GIF, WEBP nebo HTML5.
  • Cílový odkaz může být jakýkoli a otevírá se do nového okna.

Mobilní reklama v hlavičce

Reklamní blok zobrazený nad hlavičkou webu. Blok se zobrazí pouze v mobilní verzi webu.

Základní parametry:

  • Velikost reklamy je 300 x 100 pixelů. Na výšku může být o něco nižší nebo vyšší.
  • Doporučený formát je optimalizovaný JPG nebo PNG (pro jednodušší grafické reklamy). Dále může jít o animovaný GIF, WEBP nebo HTML5.
  • Cílový odkaz může být jakýkoli a otevírá se do nového okna.

Reklama v patičce

Široký reklamní blok zobrazený v patičce webu. Blok se zobrazí pouze v desktopové verzi webu.

Základní parametry:

  • Velikost reklamy je 1200 x 130 pixelů. Na výšku může být o něco nižší nebo vyšší.
  • Doporučený formát je optimalizovaný JPG nebo PNG (pro jednodušší grafické reklamy). Dále může jít o animovaný GIF, WEBP nebo HTML5.
  • Cílový odkaz může být jakýkoli a otevírá se do nového okna.

Mobilní reklama v patičce

Reklamní blok zobrazený v patčice webu. Blok se zobrazí pouze v mobilní verzi webu.

Základní parametry:

  • Velikost reklamy je 300 x 100 pixelů. Na výšku může být o něco nižší nebo vyšší.
  • Doporučený formát je optimalizovaný JPG nebo PNG (pro jednodušší grafické reklamy). Dále může jít o animovaný GIF, WEBP nebo HTML5.
  • Cílový odkaz může být jakýkoli a otevírá se do nového okna.

Reklama ve výpisu článků

Čtvercový reklamní blok zobrazený ve výpisu článků. Blok se zobrazí v mobilní i desktopové verzi webu.

Základní parametry:

  • Doporučená velikost reklamy je 300 x 300 pixelů. Reklama může být i větší a dojde k jejímu zmenšení do potřebné podoby. Může se také jednat o obdélník s vyšší výškou (např. 300 x 400 pixelů).
  • Doporučený formát je optimalizovaný JPG nebo PNG (pro jednodušší grafické reklamy). Dále může jít o animovaný GIF, WEBP nebo HTML5.
  • Cílový odkaz může být jakýkoli a otevírá se do nového okna.

Dvojitá reklama ve výpisu článků

Obdélníkový reklamní blok zobrazený ve výpisu článků konkrétních pořadů. Blok se zobrazí v mobilní i desktopové verzi webu.

Základní parametry:

  • Velikost reklamy je 600 x 200 pixelů. Reklama může na výšku vyšší. Na menších obrazovkách se poměrově zmenší. Blok se zobrazí v mobilní i desktopové verzi webu.
  • Doporučený formát je optimalizovaný JPG nebo PNG (pro jednodušší grafické reklamy). Dále může jít o animovaný GIF, WEBP nebo HTML5.
  • Cílový odkaz může být jakýkoli a otevírá se do nového okna.

Reklama v postranním panelu

Čtvercový reklamní blok zobrazený v postranním panelu webu vpravo. Blok se zobrazí v mobilní i desktopové verzi webu.
Na stránce „Podpořte nás“ se zobrazí ještě jeden čtvercový reklamní blok.

Základní parametry:

  • Doporučená velikost reklamy je 300 x 300. Reklama může být i větší a dojde k jejímu zmenšení do potřebné podoby. Může se také jednat o obdélník s vyšší výškou (např. 300 x 400 pixelů).
  • Doporučený formát je optimalizovaný JPG nebo PNG (pro jednodušší grafické reklamy). Dále může jít o animovaný GIF, WEBP nebo HTML5.
  • Cílový odkaz může být jakýkoli a otevírá se do nového okna.

Reklama v postranním panelu v článcích

Čtvercový reklamní blok zobrazený v druhém postranním panelu webu na detailu článku dole vpravo. Blok se zobrazí v mobilní i desktopové verzi webu.

Základní parametry:

  • Doporučená velikost reklamy je 300 x 300. Reklama může být i větší a dojde k jejímu zmenšení do potřebné podoby. Může se také jednat o obdélník s vyšší výškou (např. 300 x 400 pixelů).
  • Doporučený formát je optimalizovaný JPG nebo PNG (pro jednodušší grafické reklamy). Dále může jít o animovaný GIF, WEBP nebo HTML5.
  • Cílový odkaz může být jakýkoli a otevírá se do nového okna.